fredag 30 september 2011

Holofredag - blått med silverholo

FREEEDAG, så skönt! Tänkte hänga på trenden som Skimmerskuggan startade för ett par fredagar sedan och inleda helgen denna fredag med ett hololack. Jag tror dock inte att jag kommer kunna visa så många holos, tror jag äger 2. Får väl se, jag kanske springer på något hololack som jag inte kan leva utan!

Dagens lack är köpt på Coop Forum i Umeå och idag layerat över H&M Blue my mind. Nagellacket kommer från Paris Memories och det är nr 252, ett silver-hololack med klar bas. På bilderna nedan har jag 2 lager glitterlack.

2 lager nagellack

Nr 252 från Paris Memories är ett av mina favorit glitterlack, och jag är helt sold på glitterlack. Så direkt mycket färg trots silverglittret, love! I efterhand var jag kanske lite väl snål med antalet glitterlager, jag skulle nog ha tagit ett till i alla fall.

Betyg: 4/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...