onsdag 5 oktober 2011

Depend nr 218

Detta var ett lack som jag köpte för ett bra tag sedan i hopp om att det skulle ersätta mitt sug för Isadoras nagellack Sheer Amethyst. Jag kan meddela att jag inte är besviken även om Depend nr 218 inte har samma fina flerfärgade glittret som Sheer Amethyst.

Depend nr 218 är ett mörkrosa krämlack med silverglitter i, det är väldigt lätt att applicera och täcker perfekt på 2 lager. Jag har en förkärlek till Depends krämlack som innehåller silverglitter (äger 2 stycken sedan innan): de täcker bra, fina färger, håller bra och innehåller glitter(!). Så sannolikheten att jag hade köpte detta även om jag inte sett Sheer Amethyst innan var ganska stor.

2 lager med Depend nr 218

Jag kan inte sluta titta på mina naglar med detta lack på, det är förtrollande. Enkelt som ett krämlack men som skimrar och glittrar som ett subtilt glitterlack. Yummy.

Betyg: 4/5

Lacket är något mörkare i verkligheten än på dessa bilder.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...