lördag 1 oktober 2011

Nytt i samlingen

Igår när jag var och handlade sprang jag förbi nagellacken.. Vilken överraskning att jag kom ut med två stycken lack från Paris Memories, båda var så fina. Ett tag stod jag med fler än två lack, men jag lyckades sansa mig. ;-)

Nummer 253 (ett glitterlack i klar bas med små lila glitter, större ljusrosa glitter som skimrar grönt/guld samt mindre turkosfärgade glitter) och 240 (ett ljusare plommon/lila lack med skimmer, i affären såg det ut som guldskimmer) var lacken från Paris Memories som fick följa med hem.

Nr 253 och nr 240

Nr 253 och nr 240

En närbild av nr 253

Längtar verkligen tills jag provar dessa!

2 kommentarer:

  1. Så fina lack hittade minsann inte när jag fann Paris Memories i butik. De hade bara baslack liksom. Fick med mig ett svart krämlack och ett rött skimmerlack.

    SvaraRadera
  2. Ja, inte är det vanligt att hitta lack i butik så jag blev väldigt förvånad, eftersom de hade mycket PM och Wet n' Wild!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...