fredag 28 oktober 2011

Opsiie..

Jag var en snabbis på stan idag för att kolla in lite rekvisita till i helgen, och jag kom visserligen hem med det jag var på jakt efter, men jag kom även hem med fyra nya lack i samlingen.
Svårt att motstå då Kicks tex hade 20% rabatt på alla nagellack? Stod även och fingrade på CG men kunde inte bestämma mig..

Jag kom i alla fall hem med två matta lack från Depend och två Bambi-lack från H&M. Bambi-lacken visade sig vara matta lack de med. Jag var tvungen att swatcha dem på papper direkt när jag kom hem, de såg så fina ut!

Nr 258 och nr 255

On Ice och Pink Skies
På swatchen ser On Ice mer lila-blå på bilden var den är egentligen, i flaskan är den mer grön-färgad.

2 kommentarer:

  1. Det är väldigt jobbigt att Kicks har rea på nagellack... kanske måste dit en sväng imorron :s

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! De hade ju tom rea på seche vite!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...