onsdag 26 oktober 2011

Paris Memories Nail Hardener Lavender


Ett ljusrosa lack, eller man ska kanske kalla det för nail hardener, som är väldigt skirt. Lack är från Paris Memories och heter Nail Hardener Lavender, kommer kalla det för NH Lavender.

Jag hade tänkt vara nöjd med 3 lager nagellack men när jag såg de första bilderna såg jag hur randigt det såg ut, så det blev fyra lager. Första lagret var inga problem att måla på, men ett lager gjorde noll antydan till någon färg. Lager 2 och 3 gjorde att ytan såg randig ut, men med ett lite tjockare fjärde lager blev det bra. Så, det är fyra lager nagellack på bilderna och då kan man ändå ana lite VNL.



Jag gillar NH Lavender väldigt mycket och jag gillar faktiskt att man kan ana VNL, jag tycker det påminner lite om en fransk manikyr. Det enda som var tråkigt med detta lack var att det var svårt att måla på, den smala penseln var inte till fördel.

Betyg: 4/5





2 kommentarer:

  1. Sånna lack är en mardröm tycker jag, där man målar och målar och det inte händer nått! Jag har några men de får inte ens stå i Helmer utan är slängda i en låda bredvid. *Rys*

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...