tisdag 1 november 2011

Jämförselse: vinrött

Här kommer en liten jämförelse mellan mina vinröda lack: Cherry och Berry från H&M samt Acapulco från Mavala.


Jag kan även tipsa er om att kika på den nya sidan som jag precis lagt till på bloggen. På sidan "samlingen" kommer jag att lägga upp, allt eftersom, "kontakt-kort" för nya nagellack som jag testar och kanske tillslut även de äldre lacken som ej ännu fått ett kontakt-kort.




Jag trodde personligen att Cherry och Berry skulle vara väldigt lika varandra, jag kunde inte ha mer fel!

Det visade sig att Cherry och Berry inte var vidare lika, det var Cherry och Acapulco som var mest lika. De är nästan identiska! Detta kanske kan vara en bra referens om man är sugen på något av lacken.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...