fredag 30 december 2011

Topp 5 nagellack

Jag har ju inte haft denna blogg så länge så jag känner att jag inte riktigt kan göra en topp-lista för hela året. Men en liten lista över mina favorit-lack från bloggens livstid kan jag ju i alla fall göra.

1. H&M Confetti Kisses (Silverglitter i klar bas i små och stora storlekar)


2. Lovie nr 123 (Guldfärgat glitter i klar bas med holografiska effekter)


3. H&M Pink (Rosa kräm-lack med guldskimmer)


4. MNY nr 265 (Rosa-rött jelly-lack med holografiskt glitter)


5. Depend nr 255 (Turkos-färgat kräm-lack som torkar matt)


Vill ni se fler av mina favoriter kan jag rekommendera att kolla in inläggen som jag har markerat med betyget 5/5.

Hur ser det ut bland era favoriter från 2011? Har någon hamnat på min topp 5-lista?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...