torsdag 5 januari 2012

Primark Yes Cyan!

Här kommer ett sent inlägg.. Har varit och åkt slalom hela dagen idag, första gången på 4 år, så jag är rätt slut och mör kan jag lova! Men ack vad roligt det var!

Ett lack som jag köpte i London förr förra året, innan lackmanin kickat in. Det är ett neon-turkost kräm-lack som täcker på två lager och torkar snabbt. Detta köpte jag på Primark för en billig peng, 10 kronor tror jag det kostade.

Två lager Yes Cyan!

Jag älskar verkligen denna typ av färger, starkt turkost som verkligen syns. Nu har jag verkligen fått testa om det verkligen har någon effekt i UV-ljus och jag kan inte direkt säga att jag blev imponerad. Nog lös det bra med inte mer än någon annan med nagellack, liten besviken på UV-effekten dock.Tror detta lack var ett av de första riktigt skrikiga lacket som jag köpte, så det har en speciell plats i mitt hjärta.

Betyg: 4/5

En bild från mobiltelefonen i UV-ljus:

2 kommentarer:

  1. Snyggt var det iallafall! Primark har inte haft några lack när jag varit där men annat skoj :)

    SvaraRadera
  2. Näe, när jag var där hade de inte många färger och alla var på rea, så någon större succé var det nog inte. =/

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...