fredag 16 mars 2012

H&M Spark Me Up

Fredag! Och självklart ska naglarna få sig en glittrig party-makeover. Denna gång är det äntligen Spark Me Up från H&Ms tur. Varför har det tagit sådan tid för mig att testa det egentligen?

Spark Me Up är ett flerfärgat glitter-lack med glitterkorn i färgerna: blått, turkost, rött, guld och silver. Jag får super-starka associationer av Mavala Sparkling Blue när jag har detta på naglarna. Jag skulle nästan vilja säga att de är identiska, den enda skillnaden är väl egentligen att Sparkling Blue innehåller koppar-färgade glitter-korn istället för röda som i Spark Me Up.

Jag valde att nöja mig med två lager då lacket har ganska mycket glitter i sig, under hade jag två lager av ett underlack från Paris Memories. Spark Me Up torkar snabbt och bra, inga problem med måla på nagellacket heller.

Två lager Spark Me Up


Wow, vilket underbart lack. Okej, jag misstänkte väl sedan innan jag testade ensamt att jag skulle tycka det var en hit. Flerfärgat glitter-lack kan inte slå fel i mina ögon. Slår det någonsin fel ska det vara formulan som är hopplös att måla med och förstör. Men inte med Spark Me Up, inget är fel med det!

Betyg: 5/5

Lacket har absolut gjort sig förtjänt av en bildbomb!  :)





Och två bilder utan blixt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...