tisdag 3 april 2012

H&M Rising Sun

Rising Sun från H&M är ett kycklings-gult krämnagellack med väldigt diskret skimmer, skimret syns när man tittar men inte annars. Om jag skulle försöka beskriva färgen skulle jag vilja säga att den är lite urtvättat gul på gränsen till banan-gult. Det täcker bra och formulan är lätt att hantera och måla på. Täcker på två lager.

Jag hade tänkt försöka ha påskrelaterade färger på naglarna och göra påskinspirerad nagelkonst under påsken. Får se hur långt lacken och inspirationen räcker.

Två lager Rising Sun

Som jag redan misstänkte när jag precis hade köpt det var att denna färg skulle falla mig precis i smaken. Och jag blev inte besviken när det kom på naglarna! Det har allt jag sökte: gul färg, skimmer, täckningsförmåga och den var lätt att måla på.

Betyg: 5/5





2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...