fredag 13 april 2012

Layering: Viva la Diva nr 70 + H&M Confetti Kisses + Depend Matte Top Coat

Yay! Fredag! Dags för att piffa till tassarna och göra dem helg-fina.
Detta är helgens manikyr. Den är inspirerad av ett nagellack från Revlon, jag är inte riktigt säker på vad det heter men jag tror jag hittade en bild på det här: I Drink Nail Polish.



Direkt när jag såg lacket från Revlon tänkte jag på dessa två nagellack: Viva la Diva nr 70 (två lager) och H&M Confetti Kisses (ett lager).


Självklart var jag tvungen att lägga ett matt nagellack över. På tidigare layerings har det varit en bra idé, men för just denna tror jag att jag föredrar den icke-matta. Ett lager Depend Matte Top Coat användes.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...