torsdag 5 april 2012

MaxFactor Deep Coral

Deep Coral från MaxFactor är ett korall-/orange-färgat nagellack med en hel del guldskimmer i sig. Det guldfärgade skimret gör att detta lack, framför allt i flaskan, ser ännu mer orange-färgat än vad det är. Färgen gränsar nästan till rött på naglarna. Formulan och penseln var helt underbar att måla med, lätt att arbeta med. Två lager räckte för att täcka helt.


Oj, vilken överraskning detta lack var! Jag tvekade verkligen om jag skulle köpa detta eftersom jag redan hade ett orange-färgat nagellack som jag älskade. Vilken tur att jag köpte detta ändå. Det är en fascinerande och svår-beskrivlig färg som jag inte kan få nog av att titta på.
Jag tycker detta lack påminner lite om China Glaze Riveting. Detta är dock bara spekulationer då jag inte äger Riveting..

Betyg: 4/5




2 kommentarer:

  1. Oj! Det där var verkligen fint. Eldigt och vackert. Tur att du köpte det :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...