tisdag 8 maj 2012

H&Ms sötnosar

Självklart när jag var förbi H&M hittade jag några nya sötnosar (9,50 kr st) som jag inte kunde motstå! De fanns i fler färger: en orange färg och en rosa färg, utöver dessa.
Lime är ett ljusgrönt krämlack med guld/orange-färgat skimmer (som jag tyvärr inte lyckades fånga på bild) och Purple Glitter är lila kräm/jelly-lack med guldflakes.

Lime och Purple Glitter

Men nu när jag kommit hem med dessa inser jag att de hade fler som jag gärna hade haft i min samling.
Vad har hänt H&M, varför har ni så många fina nagellack helt plötsligt!?

2 kommentarer:

  1. HM har verkligen fixat fram en massa fina nya lack på sistonde. Vågar inte gå in där just nu!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja! Jag borde porta mig själv från H&M eller i alla fall sminkavdelningen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...