torsdag 10 maj 2012

Kleancolor Leaves Jingle

Detta lacket var en av anledningarna till varför jag köpte mini-kollektionen "Jingle splash". Jag trodde innan jag testade det att Leaves Jingle från Kleancolor var ett grönt krämlack med grönt glitter i, men det visade sig att det mer var ett jelly-lack. Men jag hade inga problem att måla på det. Det var kanske aningens tjock i formulan men var ändå enkel att måla på, och täcker på två lager.

Två lager Leaves Jingle

Ett verkligen härligt lack som har det lilla extra! Det är kanske lite fel årstid att använda detta, om man ska döma av lackets namn - Leaves Jingle, men gillar man grönt kan man väl använda det när som?

Betyg: 4/5



2 kommentarer:

  1. Vill ha! Måste in på ebay och shoppa Kleancolor nån gång snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja, och det var så mycket mer vackert på naglarna än i flaskan. Det trodde jag verkligen inte!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...