fredag 18 maj 2012

Layering: Mavala Miami + Kleancolor Chunky Holo Black + Kleancolor Chunky Holo Fuschia

Dags för fredagens party-naglar! Jag blev väldigt förvånad över att det svarta Chunky Holo:t gjorde av sig så mycket färg. Hade förväntat mig mer rosa än plommon/lila. Men jag trivdes ändå med detta på naglarna!


Lacken som användes var: Mavala Miami (två lager), Kleancolor Chunky Holo Black (ett lager) och Kleancolor Chunky Holo Fuschia (ett lager). Första intrycket av Chunky Holo Black: fan vad lång tid det tar innan ett lager har torkat! Typ en dag, super-tråkigt! Dags att införskaffa Seche Vite..




Och självklart var jag tvungen att testa H&Ms Matte Top Coat över. Vilken succé!






2 kommentarer:

  1. Chunky Holo Black torkar sååå segt, men tyvärr så har jag haft problem med det tillsammans med Seche. Upplever att det funkar bättre med Poshé.
    I alla fall så blev det där en snygg manikyr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nej.. Får se hur jag gör då - om jag kör på Seche Vite eller något annat.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...