onsdag 2 maj 2012

Paket

Det hade inte blivit mer tajmat eller bättre om jag hade försökt! För ganska precis två veckor sedan lade jag en beställning på KleanColors från BeautyJoint, men tänkte nog att det skulle ta i alla fall tre veckor på grund av Valborg innan det kom fram. Men tänk vilken tur att min födelsedagspresent, från mig till mig, anlände idag - precis på min födelsedag!


Det var bara glitter-lack som fick följa med hem:


Jingle Splash Glitter Nail Lacquer Mini Collection: 
Vegas Night, Gold Caviar, Metallic Red, Chunky Copper, Leaves Jingle och Silver Star


Holo Yellow, Holo Orange, Holo Pink och Holo Chrome


Chunky Holo Fuschia och Chunky Holo Black


City Never Sleeps, Party Fever och My Valentine

Jag måste ha haft väldigt tur med mina flaskor, det var ingen pöl med nagellack i paketet när jag öppnade det. Den enda tendensen till läckage var på en flaska, och det var så lite att det nästintill var obefintligt!


Eftersom detta var min allra första beställning från Internet av nagellack kände jag mig tvungen att föreviga ögonblicket genom att filma "unboxing" av nagellacks-paketet. Men det kanske är någon fler som är nyfiken på hur det är inslaget? Öppningen kunde inte gå fort nog!



Så, se fram emot en hel del KleanColors framöver på denna blogg! :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...