torsdag 25 oktober 2012

Color Club Daisy Does It

Idag är det löning! Köpa nagellack idag eller? Oh ja.. :-)
Men dagens nagellack då?


Dagens lack är Daisy does it från Color Club är ett gult flake/skimmer-lack som är väldigt skirt ,insåg detta på första lagret så jag valde att inte kämpa för att få det opakt, därav endast 2 lager. På bilderna ser man tydlig VNL, något som inte är lika tydligt IRL.

två lager Daisy does it

Färgen på detta lack är helt underbart, jag kommer använda det många gånger känner jag. Tråkigt bara att det är så skirt, får nog lägga det ovan på ett annat lack.

Betyg: 3/5

2 kommentarer:

  1. Åh, det där står på tur i min "måste snart blogga om det"-hög. Men att ha underkläder är ju ett måste, ser jag :-)

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en dröm att lacka om till och ja, ett underlack är nog att föredra om man inte vill ana VNL :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...