tisdag 30 oktober 2012

IsaDora Ancient Ruby

Så till ett lack ni fick smygtitta på i fredags, lacket som var grunden till fredagens layering var som jag nämnde då Ancient Ruby från IsaDora. Detta är ett skimmerlack med en mörk-röd bas, nästan svart, som skimrar rött och orange. Den orangea färgen kommer fram mer IRL än vad den gör på mina bilder nedan. När jag höll på att måla det på naglarna kunde jag ana en blåaktig färg i lacket, något som varken syndes i flaskan eller på mina bilder, synd! Ancient Ruby är ett väldigt täckande lack, på ett lager blev det nästan helt opakt men jag valde dock att lägga ett andra lager.





Två lager Ancient Ruby
 

Ett spännande lack som verkligen är vacker och intressant trots att det är mörk. Jag har verkligen inte mycket negativ att säga om detta lack. Det torkar snabbt, täcker bra, har en fin höstig och intressant färg, men ändå är jag inte såld. Det klaffade helt enkelt inte riktigt för mig gällande detta lack.

Betyg: 3/5




2 kommentarer:

  1. Jag tycker det här är helt galet snyggt! Måste plocka fram och måla med mitt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar verkligen att jag älskade det lika mycket nu som när jag precis köpt det..

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...