fredag 5 oktober 2012

Layering: Paris Memories nr 259 + Color Club Diamond Drops

Härliga fredag, äntligen!
För denna fredag har jag inget spännande holo-lack att visa, men jag har bilder på Color Clubs prismatiska glitter-lack Diamond Drops. På bilderna ser ni ett flödigt lager, om jag inte minns helt fel, som torkade snabbt och bra. Inget att klaga på!



Jag fick ett väldigt positivt intryck av detta glitter-lack, innan jag testade det fasade jag över vilket problem det kunde bli med att få glittret jämnt fördelat över nageln. Något sånt problem fick jag faktiskt inte. Är verkligen hel-nöjd med detta lack.

Hoppas ni får en trevlig helg. :-)



2 kommentarer:

  1. I like! Men det kunde ju varit lite mer tättpackat med tja... vad är det, flagor? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, ja.. Det glömde jag skriva om, vad det är för glitter. Ja, någon form av flakes/flagor är det. Inte flakes-flakes eftersom glittret är en solid silver-färg med prismatiskt skimmer. Så, oregelbundna flagor tror jag man kan säga :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...