torsdag 1 november 2012

Color Club Ruby Slippers


Jag skuller verkligen ha haft ett antal lager överlack på detta, knottrigare nagellack har jag inte varit med om!
Ruby Slippers från Color Club är ett rött jelly-liknande nagellack (svårt att avgöra om det faktiskt är ett jelly eller ej, det är inte lika skirt som ett jelly kan vara) med röda flakes. Det är otroligt täckande, på två lager blir det helt opakt och torkar snabbt.

Två lager Ruby Slippers
 
Åh, jag sparkar verkligen mig själv för att inte lagt överlack på detta nagellack. Jag gillar det verkligen och trivdes med det på naglarna, men på bilderna ser det verkligen inte vackert ut. Det är knappt så att man ser att det är glitter i det..

Betyg: 4/5


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...