fredag 16 november 2012

Gina Tricot Holographic Green

Ledsen för tomrummet här på bloggen! Jag har helt enkelt inte hunnit med denna vecka, jag bestämde mig för att ominstallera min dator förra helgen så alla mina program försvann och bilder som jag hade tagit blev helt plötsligt svårare att komma åt. Men nu så, det är ju trots allt fredag och jag har lyckats göra den till en holografisk sådan.

Holographic Green från Gina Tricot är ett av fyra lack i ett pack. Det är även det enda, som jag kan se i flaskan, har (visserligen diskret) holografisk tendens men det har även en antydan till duokromt. Det är alltså ett grönt holografisk lack som även har tendens att skifta till blått, men på bilderna tagna med blixt blir det mest ett silver-färgat holo-lack. På bilderna ser ni ett medel-flödigt lager (!) som torkar snabbt.

 Ett lager Holographic Green

 Såå underbart lack, diskret men ändå roligt och spännande att titta på. Lite sugen på att köpa ett backup, men det hålls ju gisslan av tre mindre intressanta lack.

Betyg: 5/5





2 kommentarer:

  1. Oj vad spännande att Gina säljer holografikst:D Det får jag ta och spana in någon dag. Ser intressant ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Och just denna måste jag säga var helt magisk på naglarna! :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...