tisdag 15 januari 2013

Gina Tricot Holographic Multi

Holographic Multi från Gina Tricot är ett beige/rosa/silver-färgat skimmer lack som duokromatiskt skiftar i färg mellan någon form av beige till rosa. Ett oförväntat spännande lack. På bilderna nedan har jag använt två lager lack, vilket gav bra täckning och torkade väldigt snabbt. Ser tyvärr inga holografiska egenskaper.

Två lager Holographic Multi

Jag är nästan lite såld på detta lack, helt klart ett spännande lack, men inte riktigt min favoritfärg. Här kan man se det duokroma egenskaperna i lacket. Innan jag testade detta hade jag verkligen inga förhoppningar om att gilla lacket, ett tråkigt skimmerlack i någon form av beige/champange-färg, men det blev verkligen en överraskning! Men de holografiska egenskaperna kan man ju tyvärr glömma..

Betyg: 4/5


4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...