onsdag 6 februari 2013

IsaDora Polar Nights

Polar Nights från IsaDora är ett mörkblått jelly-lack med silverglitter i stora och små storlekar. Det täcker väldigt bra, jag hade kunnat nöja mig med ett lager lack men på bilderna nedan ser ni två. För säkerhets skull. Torktiden var normal.

Två lager Polar Nights

Jag tror detta är IsaDoras vackraste lack, jag kan inte komma på att jag har testat något vackrare i alla fall. Det är inte bara vacker, det håller väldigt bra. Bilden nedan är taget en vecka senare än de bilder som är ovan. Endast lite lite tipwear, vilket tycker jag är helt klart godkänt.

Betyg: 5/5


7 kommentarer:

  1. Det är sååå vackert. Älskar det! :-)

    SvaraRadera
  2. Varför klickar inte det här riktigt för mig. Det är ju så himla fint och jag har en flaska stående hemma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad tråkigt :( Men ibland blir det ju bara så där, utan anledning

      Radera
  3. En hel vecka?? Det är imponerande. Snyggt, men jag känner inget behov av det när jag har DL Lady sings the blues.
    Förresten: Kan du inte skippa ordverifieringen? ;-) Pretty please!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja.. Jag målade det på en söndag och tog bort det på en lördag om jag inte minns helt tokigt :-)
      Jag har inte angett att det ska vara någon ordverifiering.. Endast att man måste vara inloggad med gmail eller liknande. (kan inte få fram det när jag inte är inloggad heller) När får du fram det?

      Radera
    2. Tydligen hade jag ordverifiering, jag har inte märkt av det eftersom jag antar att jag är bloggare. Konstigt att ni andra inte klassas som bloggare (det är ju ofta andra bloggare som kommenterar)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...