onsdag 20 februari 2013

Kubiss nr 77

Först ut från Kubiss-paketet är det smaragdgröna skimmer-lacket, nummer 77,  som nästan gränsar mot svart i vissa lägen. På bilderna ser ni två lager nagellack, men det täcker nästan på ett lager vilket är väldigt imponerande måste jag säga. Normal torktid. I dagsljus är lacket mycket mer tydlig i sin gröna färg, jag lyckades inte hinna fånga det på bild dock under veckan jag hade detta på naglarna.

Två lager nagellack


Jag brukar egentligen inte bli jätteförtjust i gröna lack. De jag faktiskt brukar gilla är de som är lite unika men även där är det saker som gör att de inte faller mig på läppen, antingen är de för mörka så det endast ser svart ut eller så ser de ut som något annat otäckt. Mintgröna lack är oftast de som går hem hos mig. Detta är dock ett lack som helt klart faller mig i smaken.

Betyg: 4/5

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...