söndag 8 september 2013

H&M Green Apple

Nu har jag varit dålig på att blogga igen, jag förstår inte hur ni hinner på vardagen (eller på helgen för den delen)! Ska försöka göra i ordning ett gäng inlägg så att bloggen blir lite roligare att följa.

Green Apple
från H&M är det andra doftlacket som jag testade. Det är ljust skimrande grönt som doftar äpple, ett trevlig och väldigt enkelt lack att bära, som gör ännu mer trevlig av den söta flaskan. På bilderna ser ni två lager lack, och jag skulle kanske ha haft ett tredje för full opacitet men jag valde att stanna vid två då opaciteten inte är jättetydlig.
Två lager Green Apple

Som sagt, ett väldigt trevligt lack som jag med stor förmodan kommer använda igen. Extra roligt är ju att det doftar!

Betyg: 3/5

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det luktar så riktigt som oäkta äpple kan göra ;) men rätt så likt grönt äpple luktar det, kanske något sötare. :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...