söndag 11 september 2011

H&M Light Blue

Så detta är det ljusblåa nagellack från H&M jag var tvungen att testa när jag skrev detta blogginlägg och inlägget om det andra nagellacket som jag har skrivit om kan ni läsa här.

Detta nagellack är ett is-blått kräm-nagellack med ett subtilt skimmer, och från början trodde jag verkligen att jag skulle älska den här färgen, för ett kort ögonblick gjorde jag verkligen. Det hade något som de andra pastell-lacken inte hade och det är ett smått skimmer som var en trevlig överraskning! Men efter att ha haft det på naglarna ett tag tröttnade jag på det, hade det bara en dag, och jag tror att det beror på att lacket är ganska tjockt och jag behövde tre ganska tjocka lager nagellack för att få ett bra resultat.


 
3 lager nagellack användes


Det är verkligen synd att lacken i detta set är så tjocka vilket förstör upplevelsen med dessa nagellack eftersom färgerna är så underbara. Om inte detta lack hade varit så tjockt skulle vara en 4/5 men nu blir det en 3a.

Betyg: 3/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...