söndag 30 oktober 2011

H&M Pink Skies

Tjoho! Hoppas ni haft en härlig helg och Halloween!
Tänkte jag skulle ta och skriva om det ljusrosa nagellacket Pink Skies från H&M så fort som möjligt.

Gissa om jag blev förvånad och besviken på detta lack! Det visade sig inte vara matt någonstans, det innehöll inget skimmer och det var lite som Tipex. Tipex-liknande nagellack gör mig så sjukt nervös! De är svåra att måla på och det finns stor risk att ytan blir randig. Det enda som var positivt med detta lack var att det nästan täckte på ett lager, har en söt flaska och en fin färg. Det blev i alla fall två lager lack.
Pink Skies är ett pastell-ljusrosa kräm-nagellack med en aning persika-färg i sig.

Två lager nagellack

Även om det inte var någon riktig höjdare för mig kommer jag säkerligen använda detta i någon pastell-skittles manikyr framöver.

Betyg: 3/5



Tittade på Pan Am och blev inspirerad att ta på mig min sextiotals-klänning, som även matchade naglarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...