fredag 17 augusti 2012

Layering: Astor Red Fruits + Depend nr 2025 Silver

Äntligen är jag tillbaka, och äntligen får jag återgå till rutin. Testa nagellack i mängder, surfa runt på nagellacksbloggar och svara på kommentarer. Dessutom att få förundras över alla snygga nagellack och kreationer.

Men nu så, dagens nagellackskombo. Det är ju trots allt fredag och faktiskt en holo sådan!

Denna kombo testade jag för några veckor sedan, och må jag säga att detta fungerade över mina förväntningar. Jag trodde verkligen inte att ett lager av silver-holot skulle ge någon effekt. Men man ser ju verkligen regnbågar!




Lacken som användes var: Astor Red Fruits och Depend nr 2025 Silver.

8 kommentarer:

  1. Vad snyggt det här var! Man kanske skulle köpa Depend Silver för att använda som layering lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Det fungerade väldigt mycket bättre än förväntat! :)

      Radera
  2. Svar
    1. Kan inte annat än hålla med! Jag får ta och testa med en mörkare bas någon gång :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...