tisdag 4 oktober 2011

Paris Memories nr 253

Idag testade jag ett av de två nya lacken från Paris Memories, jag gillar verkligen deras lack. De är billiga, det finns många fina färger och de verkar hålla länge.

Det är nr 253 som är först ut, det är ett glitterlack med klar bas som har små lila, rosa och turkosfärgat glitter samt lite större glitter som glittrar gult och grönt. Fest i en flaska skulle jag vilja säga. Detta lack bör man använda i layering, men eftersom det är första gången jag testar det ville jag se hur det ser ut för sig självt, på bilderna ser ni 3 lager med nagellack.

3 lager nagellack

 Gillar detta nagellack skarpt och det ska bli roligt att testa det tillsammans med ett annat lack som bas i en layering. Två tummar upp och ett högt betyg!

Betyg: 4/5





2 kommentarer:

  1. Var har du köpt dem? Aldrig hört talas om märket, men blir helt klart intresserad.

    SvaraRadera
  2. Jag köpte dessa på Coop Forum i Umeå och jag tror inte jag sett dem i någon annan affär. Jag har däremot sett lacken på parfymbutiken.nu, men har aldrig beställt från dem.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...