söndag 23 oktober 2011

Wet n' Wild Gray's Anatomy

Huvaligen vilket svårt lack att fota! Jag satt nästan en timme och försökte få en bild som någorlunda visar hur lacket skiftar, kan ju säga att min arm är seg nu.

Det här lacket är ett duo-krom-lack som har en grå bas men som skiftar mellan rosa och grönt, efter en snabb Googling tycker jag att det måste vara ett duo-krom-lack.
Nagellacket heter Gray's Anatomy och kommer från Wet n' Wild. Det är ett väldigt skirt lack och på bilderna har jag fyra lager nagellack... Nästa gång får det bli ett mörkt lack som bas!

Fyra lager Gray's Anatomy

En härlig färg som jag aldrig tidigare haft i min ägo, synd bara att formulan är så tunn och skirt - men det är väl så formulan ska vara på sådana här lack. Penseln var dock helt underbar, rätt tjock och bred så den innehöll en hel del nagellack. Plus i kanten!

Betyg: 4/5

En liten bildbomb för att försöka förklara nagellackets färg.







2 kommentarer:

  1. Det är synd att de inte jobbar lite mer på formulan innan de släpper lacken tycker jag. Det är snyggt, men så många lager vet jag inte om jag orkar med...

    SvaraRadera
  2. Verkligen tråkigt! Jag misstänkte innan att det skulle vara skirt.. :( Tycker det verkar som om många duokrom är rätt skira i formulan?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...