onsdag 14 december 2011

Lovie nr 123

Jag kunde inte hålla mig borta från detta lack länge, och varför skulle jag det egentligen? Det är så vackert i flaskan och inte mindre vacker på naglarna ska jag meddela! Förhoppningsvis kan jag visa detta bland bilderna i bildbomben nedan.

Lovie nr 123 är ett guld-färgat glitter-lack med holografiska egenskaper som reflekterar i alla möjliga färger: grönt, gult, orange, rött, rosa, lila, blått, osv. Dessa färger reflekterar mer ju starka ljuskälla de utsätts för. På bilderna ser ni två lager och då kan man ana VNL, detta är ett väldigt pigmentrikt nagellack!

Två lager nagellack

Åhh, jag är så glad att jag köpte. Nästan så att jag funderar på att köpa ett i backup. Ett riktigt kap för att vara ett billigare holo-lack, tycker jag. Lovely Lovie! Kommer bli svårt att bestämma nyårsmanikyren med alla lack jag redan äger då jag nu äger denna skönhet.

Betyg: 5/5

Bjuder på en bildbomb som inkluderar 4 foton tagna med flash och två (de sista) tagna i lampljus.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...