fredag 4 maj 2012

H&M Lady Luck

Fredag! TGIF! Hade egentligen tänkt visa ett holo från Kleancolor, men detta nagellack förtjänar verkligen att bli visad på en fredag!
Lady Luck från H&M är grönt duokromt nagellack som skimrar från guld, grönt och till turkos/knallblått. Ett helt magiskt nagellack helt enkelt! För att vara ett duokromt lack blir det väldigt opakt, endast två lager för opakt. Fasade för Grey's Anatomy-skirhet.. Men icke!

Två lager Lady Luck

Ett underbart lack, helt i min smak! Det kostar inte skjortan, fin färg, täcker bra och det har en extra twist. När H&M verkligen försöker göra spännande lack lyckas de verkligen! Detta är bara underbart, det borde finnas i allas samlingar! Jag önskar bara jag hade lyckats fånga den riktigt mörkblåa tonen i nagellacket på bild, den som jag såg i affären.. But either way, Love it!

Betyg: 5/5











7 kommentarer:

  1. Det är ett super lack... Bra pris, bra formula, bra torktid och enormt snyggt = win win :-)

    SvaraRadera
  2. Det är så himla snyggt! Det enda som inte är bra med HM lacken är korken. Är inte riktigt impad av att hålla i den när jag målar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med där, korken är alldeles för stor och klumpig att hålla i. Hoppas dom minskar ner den lite snart.

      Radera
    2. Ja, den är lite knepig att hålla i - man får måla snabbt!

      Radera
  3. Det är så fint, lady luck:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...