tisdag 22 maj 2012

H&M Lemon Tree

Lemon Tree från H&M är ett härligt orange-gult kräm-nagellack. I mina ögon har det en tendens mot neon, i alla fall så gränsar det mot neon. Det torkar jättefort, men behöver ändå 3 lager innan det täcker helt. Jag hade lite problem med att få det jämt, Lemon Tree ville väldigt gärna torka randigt. Precis som Blue My Mind också från H&M.


Tre lager Lemon Tree

Jag hade först tänkt ge detta en 5:a för jag gillar det verkligen! Men den lite små-knepiga formulan som gör att man måste ha 3 lager innan man får ett jämt resultat drar ner mitt betyg till en 4:a. Så fin färg!

Betyg: 4/5


2 kommentarer:

  1. Det är en väldigt fin färg, fast utan topplack blev det lite strimmigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Sånt är så tråkigt, men jag valde ett extra lager nagellack istället.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...