onsdag 16 maj 2012

Pieces Mono Mountain

Detta är verkligen en gammal goding som fallit i glömskan, tror jag har använt det en gång tidigare, om ens det. Mono Mountain från Pieces köpte jag för lite mer än ett år sedan på VeroModa, de hade "3 för 2"-erbjudande.. I just had to! Det är ett mörk-grått kräm-lack med en formula som är lätt att hantera och måla. Täcker på två lager.

Två lager Mono Mountain

Shit, jag hade verkligen glömt bort att jag ägde detta. Jag blev påmind då jag gick igenom mina lack från Pieces, visste ju att jag ägde tre men kunde bara komma ihåg två färger. Men men, så kan det vara ibland. Jag gillar verkligen detta lack, men tyvärr är det i nuläget för mörkt för min smak. Gillar ljusa och knalliga färger bättre.

Betyg: 3/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...