måndag 27 augusti 2012

Mystic Collection Neon Pink

En riktig Barbie-rosa färg med tokmycket neon, det är vad Mystic Collection har att erbjuda. Detta är ett lack jag fick av min vän när hon var utomlands, jag har försökt googla mig till vad det kan tänkas heta men utan resultat. Så, jag kallar det för Neon Pink.
Väl i flaskan ser lacket inte ut att bjuda på några större neon-egenskaper, ack vad jag har fel. Det är så mycket neon att min kamera knappt kan hantera det och det får mina händer att se super-bruna ut (bruna är de, men inte såhär bruna!). Det var lätt att hantera och måla på. Ett lager täcker nästan, men jag anade VNL, så det fick bli ett andra varv. Två lager totalt, bra torktid.

Två lager nagellack

Det finns inte så mycket mer att säga egentligen. Neon Pink täcker bra, torkar snabbt, var lätt att applicera, har spännande färg och har en fin yta. Det här lacket är perfekt i mina ögon. I love it!

Betyg: 5/5



Vet egentligen inte vad denna bild ska visa, lacket ser mest bara cerise-rosa ut, men tanken var väl att visa neon-egenskaperna trots mörka kamerainställningar.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...