torsdag 7 februari 2013

Nytt från Kubiss

Förra veckan fick jag ett väldigt spännande paket innehållandes några nagellack från Kubiss och nagel-kaviar från samma märke! Jag verkligen skuttade inombords när jag hade öppnat paketet, det var med stor tankekraft som jag höll mig från att börja testa allt.


Nr 77 (ett smaragd-grönt skimmernagellack), nr 80 (ett silver skimmer/metallic-lack, kan det innehålla flakes?)

Nr 112 (svart nagelkaviar), nr 111 (glatt multifärgad nagellkaviar)


Nr 76 (kopparfärgat skimmerlack), nr 79 (rosa- och kopparfärgat glitter i klar bas)


2 kommentarer:

  1. Köpte ett av caviarlacken på gekås förra veckan! har aldrig testat caviar men nu kan det bli av :)
    Något bra tips för hur det bli bäst?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr har jag inga tips ännu, jag har själv aldrig testat kaviar på naglarna förut. Jag får återkomma med tips! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...