torsdag 25 juli 2013

Jämförelse: H&M Lady Luck, Gina Tricot Blue Bug och Deborah Milano Scarabee Effect

Det är ju bara så att man dras till vissa lack, för mig är det duokromatiska och holografiska (tror inte jag är ensam om det), så med tiden har det blivit en del grön/guld-färgade nagellack.
Självklar var det tvunget med en jämförelse mellan H&M Lady Luck, Gina Tricot Blue Bug och Deborah Milano Scarabee Effect.

H&M Lady Luck, Gina Tricot Blue Bug och Deborah Milano Scarabee Effect



Väldigt fin skillnad på dessa lack, nästan så man skulle kunna göra en ombre-manikyr..

När jag köpte Blue BugGina Tricot för ett tag sedan tänkte jag direkt att det var en dupe till Peridot men sen när jag hade fotat det tyckte jag det var mer en dupe till Lady Luck, det visar sig att Blue Bug faktiskt ligger mitt i mellan dessa två lack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...