söndag 2 oktober 2011

Depend nr 262

Urgh, idag är det verkligen höst- och Oktober-väder ute. Då är det ju passande att pyssla med något mycket roligt: naglarna och nagellack! Efter att jag provade mitt första matta lack från Depends höstkollektion var jag bara tvungen att prova ett till, och då kom turen till Depends nr 262.

Nummer 262 är ett svart/grått matt lack och i flaskan skimrar det en hel del. På naglarna skimrar det inte riktigt lika mycket och det påminner mest om blyerts. Jag är lite besviken att det inte är lika fint på naglarna som det var på Depends prov i affären, men egentligen är jag väl inte så förvånad att så är fallet. Nagellacket var lite tjockt att måla på men det var inga större problem, 2 lager lack behövdes för att få det opakt.

2 lager Depend nr 262

 Ett helt okej lack med den roliga matta effekten, dock lite besviken på färgen och formulan.

Betyg: 3/5


Några extra bilder:


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...