lördag 8 oktober 2011

Paris Memories nr 240

Gårdagens lack-kombination blev inte långvarig, redan på kvällen tog jag bort det och bytte till detta. Lacket jag nu har på naglarna ett från Paris Memories nr 240, ett plommon-lila skimmerlack med väldigt små flerfärgat skimmer som syns i vissa lägen. Vill man kan man måla detta ett lager och då få fram en rosa nyans i lacket men på dessa bilder är det 2 lager, egentligen skulle jag har målat 3 lager för i väldigt starkt ljus kan man ana VNL.


 2 lager nr 240

Ett ganska skirt nagellack som ändå var lätt att applicera, och mycket fin färg. Hittills har jag bara testat deras glitter-lack som jag varit nöjd med så det är kul att veta deras kräm-lack också är bra. Jag kommer att köpa fler nagellack från detta märke!


Betyg: 4/5
 
Här finns några fler flask-bilder på lacket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...