torsdag 8 mars 2012

H&M Paradise Pink

Oj vilket sent inlägg, men bättre sent än aldrig! Paradise Pink från H&M är ett nagellack som jag köpte för nästan ett år sedan (för hela 10 kr!), och först nu kom det på naglarna. Måste bara säga att färgen imponerade mig stort! Jag hade inte förväntat mig denna underbara färg. Den påminner lite om ett lack jag har från Depend, nr 218.

Färgen är en mörkare cerise-rosa som på ett lager är ganska ljust med med ett andra blir det genast mörkare och lite lila. Formulan påminner något om ett jelly-lack men är lätt att applicera som ett krämlack. På två lager blir färgen opak och torkar snabbt och glansigt.

Två lager Paradise Pink

Härlig färg som jag bara måste använda mer!

Betyg: 4/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...